طراحی و توسعه سایت براساس اصول سئو

دوشنبه, 25 اردیبهشت 1402

طراحی و توسعه سایت براساس اصول سئو - لمون

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه اینترنت و هم چنین اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کار ها طراحی سایت رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. شما هر کسب و کاری که داشته باشید می توانید برای آن سایتی طراحی کنید و به درآمد میلیونی دست پیدا کنید. اما به نکته ای که در این میان و برای طراحی سایت باید به آن توجه خاص و اصولی نمایید اصول سئو سایت می باشد. طراحی و توسعه سایت براساس اصول سئو به دانش و تجربه کافی در این زمینه نیاز دارد. شما باید اصول سئو را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت آگهی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت موبایل، طراحی سایت خبری و بسیاری سایت های دیگر در نظر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد طراحی و توسعه سایت براساس اصول سئو بیشتر بدانید.

چرا باید برای طراحی سایت اصول سئو را در نظر گرفت؟

قطعا اولین سوالی که اکنون برای شما پیش آمده این موضوع می باشد که اصلا اصول سئو چیست در پاسخ به سوال شما باید گفت که اصول سئو به سایت شما کمک می کند بازدید کننده های بیشتری را داشته باشید و یا جذب نمایید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که وارد صفحه گوگل می شوید برخی از سایت ها در چند ردیف اول و برخی از آن ها در صفحات بعدی نمایش داده می شوند. قطعا سایت هایی که در چند ردیف اول هستند در زمینه سئو موفق تر عمل کرده اند. سئو و بهینه سازی سایت از جمله اقدامات حیاتی برای سایت می باشد و اگر این کار به درستی انجام شود شانس نمایش سایت شما جزء چندین سایت اول بیشتر خواهد بود و قطعا اگر بازدید سایت شما بالا باشد درآمد شما هم ناخودآگاه افزایش می یابد. هم چنین رعایت اصول سئو دارای مزایای دیگری مانند افزایش ترافیک سایت، افزایش برند سازی و هم چنین صرفه جویی در هزینه های تبلیغات نیز می باشد.

 

چرا باید برای طراحی سایت اصول سئو را در نظر گرفت؟

 

مهم ترین بخش های سئو برای طراحی سایت

برای این که بتوانید سایت خود را با استفاده از اصول سئو ارتقا دهید باید مهم ترین بخش های سئو برای کسب و کار ها یعنی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی را به درستی انجام دهید. در ادامه هر کدام را مختصر برای شما توضیح خواهیم داد:

1- سئو داخلی:

این سئو به محتوایی مربوط می شود که در وب سایت شما برای مخاطبان قابل مشاهده می باشد. این محتوا ها می توانند متن، تصویر، ویدیو، محتوای صوتی و غیره باشند در واقع این بخش از سئو به بهینه سازی محتوای شما و عناصر قابل مشاهده برای موتور های جستجو می پردازد.

 

مهم ترین بخش های سئو برای طراحی سایت

2- سئو خارجی:

سئو خارجی بر خلاف سئو داخلی به بهینه سازی عناصری می پردازد که در وب سایت شما قرار ندارند. عواملی که بر سئو خارجی تاثیر دارند شامل لینک سازی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی کلیکی، دریافت بررسی های مخاطبان و دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر می باشد. در حقیقت معیار های سئو خارجی در نهایت سبب رشد وب سایت و افزایش اعتبار، ارتباط و اعتماد کاربران و جذب مخاطب می شود.

 

مهم ترین بخش های سئو برای طراحی سایت

3- سئو تکنیکال:

در سئو فنی معیار هایی مانند ایندکس شدن و کراول شدن، سرعت بارگذاری صفحه، ساختار وب سایت و ساختار URL مورد بررسی قرار می گیرند. توجه داشته باشید که اصول سئو فنی برای بهینه سازی موارد مربوط به عملکرد و قابلیت مشاهده شدن و دسترسی موتور های جستجو به وب سایت طراحی شده است.

 

مهم ترین بخش های سئو برای طراحی سایت

 

چگونه می توان با استفاده از رعایت اصول سئو جزء صفحات برتر گوگل بود؟

شما می توانید با انجام تمامی مراحل زیر در زمینه طراحی سایت جزء صفحات برتر گوگل باشید و به درآمد بالایی برسید:

 سایتی با امکانات کامل طراحی کنید.
 سایت را از لحاظ فنی سئو کنید.
 بهترین کلمات کلیدی را پیدا و استفاده کنید.
 نیاز کاربران خود را در نظر بگیرید.
 صفحات سایت خود را از لحاظ ساختار بهینه سازی کنید.
 از محتوا های با کیفیت و هدفمند استفاده کنید.
 حتما سایت رقبا را تحلیل و بررسی کنید.
 در فرمت محتوا هم اصول سئو را رعایت کنید.
 از تصویر و ویدئو های مختلف در سایت خود استفاده کنید.
 لینک سازی های داخلی و خارجی داشته باشید.
 محتوا را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
 سعی کنید سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنید.
 سایت خود را برای گوشی های هوشمند بهینه سازی کنید.
 گواهی SSL را فعال کنید.
 سرعت سایت خود را بهینه سازی کنید.

 

با رعایت اصول سئو در صفحات برتر گوگل

 

تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی چه مقدار بر سئوی سایت تاثیرگذار است؟

همان طور که پیش تر هم ذکر شد امروزه اکثر کسب و کار ها اینترنتی شده اند و تمامی افراد در هر حوزه ای می توانند برای کسب و کار خود سایتی طراحی کنند. اما همان طور که می دانید یکی از نکات مهم در طراحی سایت، سئوی سایت می باشد که تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی مناسب در حوزه فعالیتی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر سئوی سایت می باشد. تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک جزء حیاتی می باشد و روی این موضوع باید بسیار وقت بگذارید. شما می توانید از کلمات کلیدی که بسیار سرچ می شوند و هم چنین پر مخاطب هستند استفاده کنید در این صورت مخاطب به راحتی می تواند به سایت شما دسترسی داشته باشد. شما باید با توجه به وب سایت مورد نظر خود از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید و سپس آن ها را در محتوای خود به بهترین شکل ممکن به کار ببرید که در نتیجه این کار سبب بازدید و درآمد بیشتر سایت شما در میان رقبا می شود.

 

 کلمات کلیدی و تاثیر آن بر سئوی سایت

 

سخن پایانی

اکنون که مقداری با اصول سئو برای طراحی و توسعه سایت مورد نظر خود آشنا شدید می توانید طراحی سایت برای کسب و کار خود را به افرادی کاربلد و با تجربه در این زمینه بسپارید تا سایتی که برای شما طراحی می کنند به طور کامل براساس اصول و قواعد سئو باشد که همین امر سبب افزایش بازدید کنندگان سایت شما و هم چنین افزایش درآمد شما می شود.

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پورتال تخصص شرکت طراحی لمون است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید