نحوه ساخت سایت رایگان در گوگل

یکشنبه, 26 شهریور 1402

نحوه ساخت سایت رایگان در گوگل چگونه است - لمون

روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. شما می توانید سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کرده و یا از وردپرس استفاده کنید. ممکن است هنگام جست و جو برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت با عبارت ساخت سایت رایگان در گوگل برخورد کرده باشید که در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فهرست

- ساخت سایت به چه معناست؟
- ساخت سایت رایگان در گوگل
- معایب طراحی سایت رایگان
- طراحی سایت رایگان و ارزان
- ساخت سایت را به چه شرکتی سفارش دهیم؟
________________________________________

ساخت سایت به چه معناست؟

امروزه اکثر خرید و فروش ها و خدمات از طریق اینترنت انجام می شود. به همین دلیل طراحی سایت های اینترنتی برای هر نوع کسب و کاری لازم و ضروری است. قبل از سفارش طراحی و ساخت سایت باید کسب و کار خود را بشناسید و تصمیم بگیرید که چه نوع سایتی برای شما مناسب است. امروزه اکثر افراد طراحی سایت با وردپرس را اولویت خود قرار می دهند زیرا علاوه بر کم هزینه بودن، امکان ارتقا آن نیز وجود دارد.

 

ساخت سایت به چه معناست؟

 

وردپرس چیست؟

اگر در رابطه با طراحی سایت جست و جو کرده باشید حتما با وردپرس آشنا شدید. وردپرس یکی از برنامه هایی است که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه قابلیت های فراوانی دارد که تنها با نصب افزونه های مختلف ممکن می شود. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با وردپرس بدانید پیشنهاد می کنیم به مقاله وردپرس چیست و چه کاربردی دارد مراجعه کنید.

 

وردپرس چیست؟

 

ساخت سایت رایگان در گوگل

یکی از روش های ساخت سایت استفاده از وردپرس است. نصب و راه اندازی وردپرس هزینه ای ندارد اما در ابتدا لازم است هاست و دامنه خریداری کنید. دامنه آدرس سایت و هاست فضایی است که اطلاعات بر روی آن ذخیره می شود. بدون خرید دامنه و هاست امکان طراحی سایت وجود ندارد. پس از خرید آن و اتصال به وردپرس باید برای آن قالب انتخاب کنید. قالب ها به دو صورت پولی و رایگان موجود هستند. توصیه می شود به هیچ عنوان از قالب های رایگان استفاده نکنید زیرا این نوع قالب ها کپی از نسخه اصلی هستند و باعث می شوند امنیت سایت شما به خطر بیفتد.
خوب است بدانید طراحی سایت یک بار انجام شده و باید بر روی آن سئو و تولید محتوا انجام شود. همچنین برای به روز کردن و اضافه کردن امکانات جدید باید اقداماتی بر روی آن صورت گیرد. توصیه می شود برای کسب و کار خود سایتی حرفه ای طراحی کنید تا علاوه بر افزایش تجربه کاربری، ادمین سایت هم بتواند به راحتی در آن فعالیت کند.

 

ساخت سایت رایگان در گوگل

 

آشنایی با سایت رایگان

برخی سایت ها در فضای اینترنتی تبلیغاتی با عنوان طراحی سایت رایگان قرار می دهند. برخی صاحبان کسب و کار برای اینکه بدون هزینه سایت مخصوص برای خود داشته باشند در دام این تبلیغات می افتند. باید بدانید امکان طراحی سایت بدون هزینه ممکن نیست.
بعضی شرکت ها هم مبالغ کمی برای طراحی سایت در نظر می گیرند. توجه کنید اکثر سایت هایی که مبالغی خیلی کمی برای ساخت انواع سایت در نظر می گیرند از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. در ادامه به بررسی اینکه چگونه سایت ها مبالغی کمی برای طراحی ارائه می دهند را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

آشنایی با سایت رایگان

 

طراحی سایت رایگان و ارزان

1.  شرکت هایی که طراحی سایت ارزان ارائه می دهند معمولا از سئو کلاه سیاه برای کسب رتبه استفاده می کنند.
2. این شرکت ها از دامنه و هاست بسیار ارزان استفاده می کنند. توجه کنید که معمولا سایت هایی با هاست ارزان ویژگی هایی مانند حجم بالا، پشتیبانی و خدمات مهم که نیاز طراحان سایت است را ندارند.
3. استفاده از قالب های رایگان برای کاهش هزینه ها باعث می شود ورود هکر ها به سایت راحت تر شود و امنیت سایت دچار مشکل شود.
4. خریداری نکردن افزونه های کاربردی و مهم برای سایت و استفاده از افزونه های رایگان مخزن وردپرس
5. استفاده از محتوای کپی و هزینه نکردن برای تولید محتوای منحصر به فرد
6. خرید بک لینک و رپورتاژ های رایگان یا بسیار کم هزینه

تمامی عواملی که به آن اشاره شد به نوعی سئو کلاه سیاه محسوب می شوند. سئو کلاه سیاه روش هایی است که با دور زدن قوانین گوگل همراه است. اگر گوگل متوجه شود که شما از این سئو استفاده می کنید به سرعت سایت شما را حذف می کند و دیگر امکان بازگشت آن وجود ندارد. توصیه می شود به هیچ عنوان از طراحی سایت های رایگان استفاده نکنید. سایت های رایگان به صورت مفید نمی توانند از گوگل امتیاز دریافت کنند و معمولا کاربران نمی توانند به آن ها اعتماد کنند. وارد نشدن کاربر به سایت به منزله ی بی اعتباری آن برای موتور های جست و جوی گوگل است.

نکته!
برخی از طراحان سایت و سئوکار ها سایت هایی طراحی می کنند و در آن به آموزش طراحی سایت، تولید محتوا، سئو و... می پردازند. این سایت ها به کاربران کمک می کنند تا به راحتی مراحل طراحی سایت را آموزش ببینند و بتوانند با آن درآمد کسب کنند.

 

طراحی سایت رایگان و ارزان

 

معایب طراحی سایت ارزان

  1. طراحی سایت های بسیار ساده که جذابیت زیادی ندارند.
    2. کسب درآمد با این نوع سایت ها وجود ندارد زیرا برای این کار باید سایت به درگاه بانکی متصل شود. اتصال به درگاه بانکی شامل هزینه می شود.
    3. نمی توانید در این سایت ها تبلیغ انجام دهید.
    4. برای طراحی سایت های فارسی مناسب نیست زیرا فونت های مختلف در آن وجود ندارد.
    5. امکان ارتقا و بهینه سازی آن وجود ندارد.
    6. ساخت وبلاگ برای سایت های رایگان امکان پذیر نیست.
    7. به دلیل حجم و فضای کم هاست امکان قرار دادن ویدئو وجود ندارد.
    8. امکان ثبت نام کاربر وجود ندارد.
    9. نمی توانید امکانات مختلف به سایت خود اضافه کنید.
    10. امکان اضافه کردن چند منو وجود ندارد.

 

معایب طراحی سایت ارزان

 

تاثیر سئو و محتوا بر سایت های رایگان

1- سئو

سئو به معنای بهینه سازی موتور های جست و جوی گوگل و روشی است که از آن برای قرارگیری سایت ها در صفحه اول نتایج گوگل استفاده می شود. روش های مختلفی برای انجام سئو سایت وجود دارد. توجه کنید که بر روی سایت های رایگان سئو کلاه سفید انجام نمی شود. همین امر باعث می شود نتوانید از موتور های جست و جو امتیاز مثبت دریافت کنید. سایت هایی که از سئو کلاه سفید استفاده نمی کنند در نتایج صفحه اول نمایش داده نمی شوند. این سایت ها معمولا برای کاهش هزینه ها از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. روش های مختلفی برای کسب رتبه با سئو کلاه سیاه وجود دارد. خرید بک لینک جزئی از این روش ها به حساب می آید و متاسفانه امروزه سئوکار ها از این روش بسیار استفاده می کنند.

2- محتوا

تولید محتوا یکی از مواردی است که باید در طراحی سایت به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که محتوا مناسب باشد کاربر را به سایت جذب می کند. معمولا سایت های معتبر از تولیدکنندگان محتوا کمک می گیرند. تولید کننده محتوا علاوه بر قرار دادن محتوا در قسمت های مختلف سایت آن را از لحاظ سئو بررسی می کند. حال باید بدانید در طراحی سایت های رایگان برای اینکه هزینه ای به کارشناس و تولید کننده محتوا پرداخت شود از سایت های دیگر محتوا را کپی می کنند. امروزه گوگل بسیار پیشرفته تر از قبل شده و الگوریتم هایی طراحی کرده که می تواند به راحتی محتوای کپی را تشخیص دهد.
تمامی مواردی که برای سئو و تولید محتوا به آن اشاره کردیم باعث کسب امتیاز از گوگل نمی شود. در نتیجه وقتی که برای طراحی سایت صرف می شود به هدر می رود.

 

تاثیر سئو و محتوا بر سایت های رایگان

 

ساخت سایت را به چه شرکتی سفارش دهیم؟

روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. اینکه از چه روشی برای طراحی سایت استفاده شود بر عهده ی مشتری است. توصیه می شود در هنگام سفارش طراحی سایت مخصوص کسب و کار به هیچ عنوان به دام شرکت های طراحی سایت رایگان نیفتید. این شرکت ها روزانه چندین سایت طراحی می کنند که هیچ کدام از آن ها معتبر و با کیفیت نیستند. یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در طراحی انواع سایت شرکت نونگار پردازش است. اگر قصد سفارش سایت به این شرکت را دارید می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت واقع در خیابان ستارخان تهران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق سایت نونگار پردازش اقدام به سفارش سایت خود کنید. این شرکت با داشتن سئوکار و طراحان ماهر علاوه بر انجام دقیق سئو سایتی مناسب و کارآمد برای شما طراحی می کنند.

 

ساخت سایت را به چه شرکتی سفارش دهیم؟

 

سخن آخر

روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. شرکت های مختلف که طراحی سایت انجام می دهند قیمت های گوناگونی ارائه می کنند. اگر قصد طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود را دارید پیشنهاد می کنیم طراحی آن را به دست شرکت های معتبر و با سابقه بسپارید. برای این کار کافی است نمونه کار های شرکت را مشاهده کنید و از افرادی که سایت سفارش دادند نظرسنجی کنید. در این مقاله به طور کامل به بررسی انواع روش های طراحی سایت و ساخت سایت رایگان در گوگل پرداختیم. امیدواریم از مطالب ارائه شده لذت برده باشید. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با ساخت سایت رایگان در گوگل با ما در میان بگذارید.

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پورتال تخصص شرکت طراحی لمون است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید