اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها

یکشنبه, 21 خرداد 1402

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها - لمون

از زمان های قدیم تا به امروز صاحبان مشاغل برای گسترش کسب و کار خود از روش های مختلف و تبلیغات برای نشان دادن بهتر آن به افراد بیشتر اسنفاده می کنند. امروزه استفاده از روش های قدیمی کمرنگ شده و جای خود را به طراحی و ساخت سایت با توجه به نوع کسب و کار داده است. طراحی سایت روشی مناسب برای گسترش و افزایش اعتبار مشاغل است. در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها بپردازیم. پس تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید.

فهرست

- طراحی سایت به چه معناست؟
- آشنایی با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار ها
- روش های طراحی سایت
- مزایای ساخت سایت
- تاثیر سئو بر بهبود سایت ها
- سفارش طراحی سایت
________________________________________

طراحی سایت به چه معناست؟

امروزه یکی از روش های گسترش کسب و کار استفاده از طراحی و ساخت سایت های اینترنتی با توجه به نوع کسب و کار است. همه ی مشاغل چه بزرگ و چه نوپا باید برای کار خود و پیشرفت در آن از طراحی سایت استفاده کنند. به دلیل گسترش فضای اینترنتی و در دسترس بودن آن برای اکثر افراد فعالیت در این فضا یکی از مزایای ویژه برای شناخته شدن بیشتر آن برای کاربران در سراسر دنیا به شمار می رود.

 

طراحی سایت به چه معناست؟

 

آشنایی با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها

با داشتن یک سایت مناسب برای کسب و کار خود به راحتی می توانید به خرید و فروش بپردازید. زیرا محدودیت زمانی و مکانی برای خرید و فروش و همچنین بهره مندی از امکانات مختلف وجود ندارد. علاوه بر این موارد برای آموزش و برقراری ارتباط با افراد مختلف می توانید به راحتی از سایت مناسب استفاده کنید. یکی دیگر از اهمیت های داشتن سایت مخصوص کسب و کار شناخته شدن بیشتر کسب و کار شما و کمک به برند سازی آن است. امروزه به دلیل گسترش فضای اینترنتی طراحی سایت مانند ویترین های مغازه ایست که با آن مشتریان را جذب می کنید. هر چه این ویترین جذاب تر باشد، مشتری بیشتری جذب آن می شود. در نتیجه نمی توان از اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار ها چشم پوشی کرد.

 

آشنایی با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها

 

روش های طراحی سایت

اگر شما هم قصد طراحی سایت را دارید باید بگوییم روش های مختلفی برای طراحی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

1. طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از برنامه های پرکاربرد و مناسب برای طراحی سایت است. شما با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی سایتی مناسب برای کسب و کار خود طراحی کنید. البته باید بدانید طراحی سایت وردپرس مناسب نیازمند مهارت بالایی است و بهتر است اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید طراحی سایت خود را به طراحان ماهر بسپارید. قالب های آماده در وردپرس به دو صورت پولی و رایگان وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

2. طراحی سایت اختصاصی

یکی از روش های ساخت سایت به صورت حرفه ای طراحی با استفاده از کد و زبان های مختلف برنامه نویسی است. این روش طراحی سایت نیازمند دانش برنامه نویسی بوده و هزینه آن بیشتر از طراحی با وردپرس است. اما به دلیل استفاده از کد های برنامه نویسی امنیت بالایی دارد و افزودن قابلیت های مختلف به راحتی امکان پذیر است.

3. طراحی سایت رایگان

اشتباهی که صاحبان کسب و کار در طراحی سایت انجام می دهند این است که فکر می کنند استفاده از سایت های رایگان و آماده در فضای اینترنتی به نفعشان است. باید بگوییم این طرز فکر کاملا اشتباه است زیرا اولین و مهمترین مسئله در طراحی سایت امنیت کاربر است. در سایت های رایگان هیچ امنیتی وجود ندارد و حتی نمی توان امکانات مختلف به آن اضافه کرد.

 

روش های طراحی سایت

 

________________________________________
نکته!
توصیه می شود به هیچ عنوان برای کاهش هزینه ها از طراحی سایت رایگان استفاده نکنید.
________________________________________

مزایای ساخت سایت

1. در دسترس بودن. به دلیل پیشرفته شدن تلفن های همراه و در دسترس بودن آن ها سایت های اینترنی همیشه و در همه جا می تواند مورد استفاده ی کاربر قرار گیرد.
2. محدودیت جعرافیایی و زمانی وجود ندارد و در نتیجه ر هر کجا و هر ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد.
3. نیاز به صرف هزینه برای تررد و خرید حضوری نیست.
4. سبقت از رقبا و کمک به جذب مشتریان بیشتر
5. می توانید با ساخت سایت از سراسر دنیا مشتری جذب کنید.
6. هزینه های مربوط به اجاره ی مغازه و عوامل دیگر کاهش پیدا می کند. زیرا برای راه اندازی باید علاوه بر اجرا هزینه های دیگری مانند دکور و... را نیز بپردازید.
7. امروزه داشتن سایت به نوعی اعتبار برای کسب و کار ها محسوب می شود.
8. به دلیل امکان به روز رسانی سایت با تکنولوژی های روز می توانید به راحتی امکانات مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
9. داشتن سایت به نوعی باعث همیشگی شدن کسب و کار شما در فضای اینترنتی می شود.
10. با ارائه نمونه کار های خود در سایت می توانید مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید.
11. از طریق گرفتن تبلیغات و پخش آن در سایت خود می توانید درآمد جانبی در کنار کار اصلی خود به دست آورید. سایت هایی که قدرت دامنه و بازدید بالا دارند معمولا تبلیغات انجام می دهند.
12. داشتن سایت کمک می کند که بتوانید بهتر و سریع تر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین به راحتی می توانید به سوالات آن ها پاسخ داده و نیازشان را برطرف سازید.

 

مزایای ساخت سایت

 

تاثیر سئو بر بهبود سایت ها

یکی از موارد مهم پس از طراحی و راه اندازی سایت ها سئو است. به طور کلی سئو روش هایی است که از آن برای قرار گیری در صفحه ی اول نتایج گوگل استفاده می شود. امروزه تمامی کسب و کارها برای اینکه بیشتر شناخته شوند در تلاش اند تا با انجام روش های سئو در صفحه ی اول به خصوص سه لینک اول قرار بگیرند. قرارگیری در این جایگاه به منزله ی افزایش اعتبار و جذب مشتریان بیشتر است. زیرا کاربران به سایت هایی بیشتر اعتماد می کنند که در صفحه ی اول با توجه به جست و جوی آن ها قرار گیرند. روش های مختلفی برای انجام سئو سایت وجود دارد که باید هنگام ساخت سایت مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی سئو کار ها از سه روش برای سئو سایت استفاده می کنند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

1. سئو کلاه سفید

مناسب ترین روش برای طراحی سایت سئو کلاه سفید است. در این روش سئوکارها با رعایت تمامی قوانین گوگل به انجام سئو و بهینه سازی سایت می پردازند تا به صورت مناسب از گوگل امتیاز دریافت کنند و به صورت ارگانیک نرخ کلیک آن ها افزایش یابد.

2. سئو کلاه سیاه

در این نوع سئو، سئو کار با دور زدن قوانین گوگل اقدام به قرارگیری در جایگاه اول در سریع ترین زمان می کند. برخی از شرکت های ساخت سایت با دادن وعده هایی مانند "طراحی سایت با قرارگیری در نتایج اول در کمتر از 2 ماه "سعی بر جذب مشتری می کنند. باید بدانید بدترین و مخرب ترین روش برای انجام سئو استفاده از سئو کلاه سیاه است زیر در صورتی که گوگل متوجه این قضیه شود سایت به طور کلی از نتایج حذف می شود و امکان بازگشت آن وجود ندارد. الگوریتم های گوگل روز به روز پیشرفته تر می شود در نتیجه باید از روش مناسب برای سئو استفاده شود.

3. سئو کلاه خاکستری

کلاه خاکستری روشی است که در آن تا حدی سئوکار ها قوانین گوگل را دور می زنند. باید بدانید بعضی از اقدامات در سایت تا حدی دور زدن قوانین گوگل به حساب می آیند اما اگر به طور صحیح استفاده شود ایرادی ندارد. توصیه می شود تا حد امکان از سئو کلاه سفید در طراحی سایت استفاده شود.

 

تاثیر سئو بر بهبود سایت ها

 

سفارش طراحی سایت

در چند سال گذشته با گسترش فضای وب و استفاده از سایت برای کسب و کار ها شرکت های مختلف به طراحی انواع سایت پرداختند. در صورتی که قصد سفارش سایت را دارید باید به نکات مطرح شده در مقاله توجه کنید تا وقت و هزینه ای که صرف طراحی سایت می کنید به هدر نرود. برای ساخت سایت باید نمونه کار های شرکت ها را ببینید و بهترین آن ها را انتخاب کنید. یکی از شرکت های معتبر که می توانید با خیال راحت طراحی سایت خود ار به آن بسپارید، شرکت نونگار پردازش است. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی سفارش طراحی سایت می توانید به سایت شرکت نونگار پردازش مراجعه کنید و با مشاوران شرکت در ارتباط باشید.

 

سفارش طراحی سایت

 

سخن آخر

امروزه سایت های اینترنتی یکی از مناسب ترین روش ها برای خرید و فروش، بهره مندی از خدمات، ارتباط، دریافت اطلاعات از پیرامون و... هستند. باید بدانید طراحی و راه اندازی سایت نیازمند دانش و مهارت کافی است. در صورتی که سایت ها به درستی طراحی و سئو نشوند عملا بی فایده هستند. سایتی مناسب است و به افزایش درآمد کمک می کند که از لحاظ سئو، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و... به درستی طراحی شود. شرکت های مختلفی در ایران به طراحی انواع سایت مشغول اند اما برای انتخاب بهترین گزینه باید نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید. طراحی سایت به قدری برای کسب و کار ها مفید است که نمی شود از اهمیت آن چشم پوشی کرد. در این مقاله به بررسی اهمیت طراحی سایت در کسب و کار ها پرداختیم. شما عزیزان می توانید سئوالات خود را در رابطه با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها را با ما در میان بگذارید.

 

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پورتال تخصص شرکت طراحی لمون است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید